Kırmızı Halı: BAFTA Ödül Töreni 2013

by - 13:42

Yine bir kırmızı halı yazısıyla karşınızdayım sevgili can ciğer okurlarım, takipçilerim.
Ben lafı fazla uzatmadan isterseniz sözü ünlülere ve o gece giydikleri
kıyafetlere bırakayım...   :)




Amy Adams ve Sarah Jessica Parker geceye Elie Saab imzalı harika kıyafetleriyle katılmışlar. Amy Adams'ın üzerindeki elbisenin ince dantel detaylarının inanılmaz muhteşemliğine bir bakarmısınız? Ben boşuna hastası değilim bu adamın
ve yaptığı şaheserlerinin... 




Marion Cotillard'ın üzerindeki civciv sarısı elbise Christian Dior imzalıymış. En azından Marion yavaş yavaş daha iyi giyinmeye başladı bence...
Anna Hathaway'in üzerindeki üst kısmı işlemeli etek kısmı sade olan elbiseyse Burberry imzalıymış. Marion gibi o da yavaştan giydiklerine çeki düzen vermeye
başladı gibime geliyor...



Jessica Chastain'in üzerindeki saten kumaştan oluşan parlement mavisi renkli elbise geceye ayrı bir renk katmış gördüğünüz gibi. Elbisesi Rolant Mouret imzalıymış.
Kendisini tebrik ediyorum tercihinden dolayı...
Elizabeth Olsen'ın üzerindeki çiçekler açmış gibi duran elbisesiyse Chanel imzalıymış.
Fazla söze gerek yok diye düşünüyorum...



İlk resmi gördüğümde ''anaammm bu ne bee'' dediğim ama sonra ceketi çıkarınca ''sonunda kendine yakışan birşey bulmuş'' dediğim dakikaları sizinle paylaşıyorum. Jennifer Lawrence'ın üzerindeki ustalıkla yapılan taşlarla süslenmiş elbise
Christian Dior imzalıymış...



Gelelim gecenin aslarına. Ben Affleck, Bradley Cooper, Javier Bardem geceye asillikleriyle damgasını vuran isimlerdendi bence...



Eddie Redmayne ve Chris Tucker'da tabi geceye birlikte katıldıkları
papyonlarıyla gözümüze çarpıyorlar...  :)



Senenin modası kadifeye kulak veren isimlerde karşınızda. Luke Evans ve Damian Lewis Kadife takımlarıyla katılmışlar ama bence Luke daha iyi bir tercih yapmış
Damian gibi altınada kadife pantolon giymeyerek...




İşte BAFTA 2013 ödüllerinde benim gözüme takılan ünlüler bunlardı. İyisiyle
kötüsüyle bir kırmızı halı yazısının daha sonuna gelmiş bulunmaktayız.
Çok kısa bir zaman sonra görüşüceğiz canlarım yine bu köşede...
O zamana kadar Kendinize İyi Bakın... :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡