Kate Moss ve Rihanna Ateşi Sarmış Ortalığı

by - 21:18



Rihanna ve Kate Moss ikiside rüyaları süsleyen, imrenilecek kadınlardan. Biri 1.70 boyuyla dünyaca ünlü top model ve ikon diğeriyse sesiyle, tarzıyla herkesi kendine hayran bırakan dünyaca ünlü bir pop star. Şimdi biz bu kadınlara imrenmeyelimde napalım? Öncelikle şunu söyleyeyim ben 2 haftadır spor salonuna gidip yazılcam ve sürekli erteliyordum ama bu fotoğrafları gördükten sonra yarın giderim yazılırım heralde yaa öyle düşünüyorum. Eğer sizinde benim gibi ertelediğiniz bir kararsa spora yazılmak bu yazıdan sonra sizde benim gibi fikir edinecek misiniz çok merak ediyorum. Lütfen bu konuda benide bilgilendirin canlarım olur mu? Bide bunları aşağıdaki fotoğraflara bakmadan önce size uyarmak istediğimden söyledim hani hazırlıklı olun diye...  :)








Bu iki ünlü güzel kadın yani Rihanna ve Kate Moss  V Magazine için Mario Testino'nun kadrajının karşısına geçmişler... Tabi ortayada bu buram buram östrojen hormonlu görüntüler çıkmış... Nasıl buldunuz fotoğrafları? Sizcede haklı değil miyim spora yazılmayı artık ertelemek istememe konusunda? Sizinde fikirleriniz değişti mi? :)
Bu görüntülerden sonrada değişmediyse en azından yazın geldiğini hatırlayın kızlar ve
biraz daha düşünün eminim kararlarınız değişecektir...



Tabi bide V Magazine'in hazırladığı bu video var görüntülerin nasıl çekildiğinin tanıtımı için. Arada Mario Testino'da görünüyor bu ikilinin yanında. Valla benim fikrim bu fotoğrafların uzun süre unutulamayacağı, büyük yankı yaratacağı. İkisinin çok değişik bir enerjisi olmuş ve çok iyi uyum sağlamışlar birbirlerine ayrıca bunu bizede yansıtmayı başarmışlar.
Rihanna buaralar çok aktif oldu valla bakalım daha neler yapacak bekleyelim ve görelim... Benim bu konu hakkında söyleyeceklerim bu kadardı... 
Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡