Jennifer Lawrence'lı Dior Reklamı

by - 18:40



Jenifer Lawrence'ı biz ilk olarak The Hunger Games (Açlık Oyunları) adlı filmle tanımış olduk. Bu filmle hem adını duyurdu hemde nerdeyse almadığı ödül kalmadı. Sonrasında da bir sürü başarılı işe adım attı. Yeni filmi Silver Linings Playbook (Umut Işığım)'daki rolüyle ''En İyi Kadın Oyuncu'' Oscarı dahil bir çok ödüle aday gösterildi,altın küre aldı derken şimdide Dior'la bir anlaşma yapmış ve ''Miss Dior'' çantalarının bu seneki kampanya yüzü olmuş. Son zamanlarda onu kırmızı halılarda hep Dior elbiselerle görmeye alışmıştık meğer nedeni buymuş. Dior'un tasarımcısı Raf Simons'ın hazırladığı bahar koleksiyonuyla ve çantalarla objektif karşısına geçerek güzelliğini bir kez daha bizlere kanıtlamış oldu Jennifer Lawrence. İşte o kampanyanın reklamlarından bir kaç kare yayınlanmışken bende hemen sizinle paylaşmak istedim...  :)









Şimdilik yayınlanan kareler bu kadar ama yayınlandıkça size daha ayrıntılı bilgiler vermeye çalışacağım. Ben C.Dior'un çantalarına ölüp bitiyorum. Çok hoşuma gidiyor bütün koleksiyonları. Ama biraz tuzlu olduklarından elimide süremiyorum o da ayrı bir konu. Peki sizde beğeniyor musunuz? Yoksa beğenmiyor musunuz? Kısacası siz nasıl buluyorsunuz?  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡