İkisi Bir Arada Ceket Elbise

by - 15:47

Geçtiğimiz yıllarda ''gömlekten elbise mi olur yaa'' diye düşündüğümüz ama sonra kullanmaya başladığımız bir moda akımı vardı ya hani şimdi ona bir yenisi
eklendi: Ceket Elbise. Şimdide ''bu ne be ceketten elbise mi olurmuş'' diye
düşünüp yarın öbür gün onuda giymeye başlayınca pişman olmayın
derim ben. Neyse ben lafı fazla uzatmadan size beğendiğim
modellerini gösteriyim bu ceket elbiselerin...  :)




Bir yazıda Rihanna'yla ilgili fotoğraflar olurda onunla başlanmazsa ayıp olurdu diye düşündüğümden Rihanna'cığımla başlıyorum. Üstündeki alacalı bulacalı desenli
derin göğüs dekolteli ve bacak show yaptığı ceket elbiseyi nasıl buldunuz?



Kim Kardashian ve üzerine emanet gibi duran ceket elbisesi peki sizce nasıl durmuş???



Julianne Moore'unda çifter düğmeli lacivert zarif ceket elbiseside bu trendin örneklerinden biri...



Fergie üzerindeki ceket elbisesinin aynısını Kim Kardashian'ında giydiğini gördüğünde kendi kendine demediği laf kalmamıştır diye düşünüyorum... Ama üzülme Fergiş
sana çok daha fazla yakışmış bu model... :)



Eee hep yabancılardan mı örnek vereceğiz azcıkta bizden verelim değil mi şekerlerim? Her ikiside İKONCAN olarak adlandırılan sosyetenin ünlü isimleri Eda Taşpınar ve Deniz Berdan'da bu moda ceket elbiseleri kullananlardanmış. Valla ne yalan
söyleyeyim her ikisindede gözüm kaldı bu elbiselerin...  :)



Şimdi asıl soru şu ''bu ceket elbiseleri sevelim mi yoksa sevmeyelim mi?''
Benim kanım ısındı,  sanki sevmeye başladım gibi bu modelleri ama sizi bilemiyorum o
yüzden bana fikirlerinizi söyleyerek yardımcı olur musunuz?
Sonra görüşürüz. Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡