İçinde Arabesque Ruhu Taşıyanlara

by - 11:28

Dünden itibaren hayatımda yeni bir sayfa açmış bulunmaktayım canlarım. Biraz acıylada olsa sonuçta ortak alınan bir kararın esiriyiz şimdilik. Neyse asıl konuya geleyim. Eee bende bir Türk olarak içimde arabesk ruhu taşıyorum. Bu acıyla birlikte o da ortaya çıktı tabi hemen.  Eminim sizinde içinizde ufakta olsa bu ruh kırıntısından vardır.
Öyle müzik dinlemek falan değil benim bahsettiğim arabesk ruhu. (Ama zamanı gelince dinlememezlikte yapmam.) Düşünüp duruken aklıma bu kolyeler geldi. Benim size bahsetmek istediğim işte bu arabesk şarkıların sözlerinin yazdığı kolyeler.
Didem Aras'ın son derece mükemmel fikri olan bu kolyelerin bazılarını şimdi
size göstereceğim...





Ben henüz almadım bu kolyelerden ama mutlaka alıcağım. Benim tercih ettiğimide göstericeğim tabiki size...   :)





İçimizdeki deli ruhu anlatan kolyeler bunlar ya daha ötesi var mı? 





İşte bu benim olmalı dediğim kolye budur! Bakın Hazal Kaya'da benim gibi tercihini bu kolyeden yana yapmış gördünüz mü...  Bu kolyeler sayesinde içimizde yaşayan
arabesk ruhunu ortaya çıkarmamıza imkan sunulmuş...



Biz çok beğendik ama bu kolyelere nasıl ulaşıpta satın alabiliriz diye düşünüyorsanız eğer öncelikle Didem Aras'ın kendi sayfasında bu kolyelerin satıldığı yerler yazıyor. Ama yok ben direk internetten almak istiyorum dersenizde Lidyana'da satılıyor.
Üstelik farklı versiyonlarıda yapılmış. Yabancı şarkıların isimleriyle yeni koleksiyon oluşturulmuş. Üşenmeyinde mor renkli yazıların üzerlerine tıklayıp açılan
sayfaları inceleyin valla benden söylemesi...


SONRA GÖRÜŞÜRÜÜZZZ...   :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡