Kırmızı Halı: Elton John Aids Foundation Oscar Party 2013

by - 02:32

Hatırlarsanız geçen sene Oscar Törenine doğru düzgün giden olmamış genelde ünlüler partilere doluşmuştu. Bu sene yinede kırmızı halı bereketliymiş ama bu parti dahada bereketliymiş ben onu anladım... Elton John'un ev sahipliği yaptığı partiye bir göz atalım bakalım...



Heidi Klum'un üzerindeki dore payetli askılı elbise Julien Macdonald imzası taşıyormuş. O askılarla göğüslere baskı uygulanıpta taşmasına engel olsalarmış daha hoş olurmuş sanki ne dersiniz? Ama bu haliylede gözlere ziyafet ettirmiş gibi...


Nicole Richie ve Joel Madden yakışmışlar desem yalan olacak günaha gireceğim. Joel abi o boynuna taktığın altın zinciri bizim burda kıro diye adlandırdığımız görmemişler kesimi takıyor sen naptın yaa bide açık yakandan dövmen görünmüş ''tövbe estağfurullah sana nolmuş böyle'' demeden edemeyeceğim. Nicole ablamızsa yine güzel ama ruhsuz!


Partilerde ne işi olduğunu bilmediğimiz bir isim daha Nicki Minaj. Anaammm o dibi gelmiş platin sarısı saçlarıyla, beyaz straplez mini elbisesiyle, beyaz rujuyla N.Minaj'ı görmeseydim iyiydide sizin hatrınıza katlanıyorum ona. Hayır sesini beğeniyorumda görüntüsüz olarak! :)


Gecenin ev sahibi Elton John ve 2005 yılında evlendiği eşi David Furnish. 2011 yılında ikisinin taşıyıcı anne sayesinde çocuk yaptıklarını biliyor muydunuz? Eşi dediğim için şaşıranlara bir şok daha yaşatmak istedim sadece... E.John'u ne zaman görsem Nişantaşında amcamların yaşadıkları apartmanda oturan Nişantaşı şubesi olan bey hemen aklıma geliyor ama isim veremem! 


True Blood dizisinden tanıdığımız karı koca Anna Paquin ve Stephan Moyer'de partiye katılmışlar. Adamın dizideki imajından dolayı mıdır bilmiyorum ama bakınca suratına ürküyorum, çok ciddi duruyor. Anna desen paraları kazanmıyor başka bir şey yapıyor resmen ama hala şu ayrık iki üst dişini bir yaptırmadı gitti arkadaş ya... 


Suratını uzaktan görmeye alıştığımız ve öyle görmeyi bu haline yeğlediğimiz Kim Kardashian karşımızda. Aman yarabbim o ne göğüs öyle bu daha yeni hamile bide doğurduğunda nolacak bunun vücut hatları düşünebiliyor musunuz? Zaten popo ve göğüsten oluşuyordu normalde de ama şu haliyle kendi kendini aşmış durumda bence. Nefret ettim beyaz elbiseden!


Uuuu benim tatlişlerim. Nina Dobrev ve Ian Somerhalder geceye birlikte katıldıkları halde neden beraber fotoğraf çekinmediler yada ben bulamadım anlamadım. Acaba araya soğukluk mu girdi noldu kızlar? :)  Nina'nın kendinden monokrom desenli elbisesine bittim resmen yaa! Bu kız kesinlikle çok zevkli seçimler yapıyor davetlere katılırken!! Ian zaten her haliyle bizi eritip kül ediyor ona diyecek başka lafım yok!  :)


Miley Cyrus gizliden gizliye Charlize Theron'u taklit ettiğini sanarken birden pat diye Oscarda foyası ortaya çıktı. Allasen Charlize Theron kim sen kimsin bebeğim azcık daha ulaşılır insanları taklit et. Ama beyaz sırt dekolteli Azzaro imzalı elbiseni sevdim. Yukarda beyaz elbiseden nefret ettim dedim ya o Kim'inki için geçerliymiş aslında etmemişim anladım...  :)


Paul Wesley ve Chris Brown yanyana ne alaka diye düşünüyorsanız bunu hepimiz için için yaptım. C.Brown'u nedense bir türlü sevemiyorum hele Rihanna'nın o hallerinden sonra nefret ettim, ha arada şarkılarını dinlerim o ayrı. :)  Paul'a zaten VD dizisinden dolayı ölüp bitiyoruz! Neyse bu resimdeki amacım şuydu hani bir laf var ya ''gönül bu otada konar b*kada'' diye heehh işte ordaki otla b*ku görün, ayırt edebilin istedim...   :)



Bu parti yazısınında sonuna gelmiş bulunuyoruz canlarım. Vallahi belim, boynum, parmaklarım koptu size bu yazıları hazırlayayım derken üstelik bugün derslerimin en yoğun olduğu gündü yorgunluktan ölüyordum ama yinede sizin için katlandım...  :)

Siz nasıl buldunuz bu partiyi? Partiye katılan ünlüleri ve kıyafetleri hakkındaki fikirlerinizi öğrenmeyi çok isterim... Kendinize dikkat edin...




You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡