Değişik Bir Keşif #4

by - 18:20

           Daha genç olduğumuz için şuan bize pek lazım olmayacak ama ilerde işimize çok yarayabileceğini düşündüğüm bir şey keşfettim canlarım. Tabi hemen sizide haberdar etmek istedim...

            Eskiyen, artık kullanmadığınız ama atmayada kıyamadığınız sizinde kot pantolonlarınız vardır dimi? Herkesin oluyor arada öyle eşyaları. İşte o kotları atmadığınız iyi olmuş çünkü onlardan çok şirin ve güzel mutfak önlüğü yapılıyormuş. Ben bunu daha yeni öğrendim. Eskiden arkadaşlarımla kotları kesip çanta yapmışlığım çok vardı ama bunu ilk kez gördüm...






            Şunlara baksanıza sizcede çok şirin durmuyorlar mı? Hem çok modern hemde kullanışlı. Herşey para demek değildir bunu hepimiz biliyoruz, önemli olan kendinden birşeyler katarak herhangi birşeye emek harcamandır. Mesela böyle bir önlüğü kendimiz emek vererek yapabiliriz sonrada annemize yada bizim için önemli olan birilerine hediye edebiliriz değil mi? Hem çok şık hemde hiç unutulmayacak bir hediye olur...  :)




          '' Tamam, iyi güzel hediye olur dedin. Bizde çok beğendik ama nasıl yapılıyor bunlar?'' diye merak ediyorsanız buraya tıklayarak nasıl yapıldığınız öğrenebilirsiniz. Zaten yazımın kaynağıda orasıdır...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡