Değişik Bir Keşif #3

by - 01:51

Merhabalar ben yine değişik bir keşifle karşınızdayım. Hem çok kolay hemde çok şık bir şey keşfettim. Ama yazın kullanabileceğimiz bir alternatif bu da...
Hemen anlatmaya başlıyorum...


Yazlık parmak arası terliklerinizden biri lazım birde kullanmadığınız yada deseni hoşunuza giden bir fular,eşarpda olabilir. Neyse fularımızı rulo gibi buralım uzunca bir şekilde. İkiye katlayalım ve parmak arası kısmından geçirelim, çıkmıcak şekilde düğümleyelim birbirinin içinden geçirerek. Sonra kalan fular kısımlarını burarak dolayalım terliğe. İstersek bir kısmını diktirtebilirizde terliğe ve kalan kısımlarınıda ayağımıza dolayarak sandalet gibi kullanabiliriz. Eski terliğiniz yeni sandaletiniz hayırlı olsun, güle güle kullanın efenim...



Havalar ısınsın yazlık ayakkabılarımızı, terliklerimizi kullanmaya başlayalımda o zaman bu tür alternatifleri daha rahat değerlendirebiliriz. Valla sizi bilemem ama benim çok hoşuma gitti bu olayda yani... Anlatımımdan pek bişey anlayamadıysanız diye aşağıya birde fotoğraf koydum ki görsel olarakta görün diye...



         

Kaynak: Facebooktaki ''pelinin ayakkabıları'' sayfası.



You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡