Beyaz Jean Kullanım Örnekleri

by - 12:37

Bir önceki yazımda moda olan bazı jean modellerinden size bahsetmiştim. Bu yaz yine beyaz jeanlere dadanacağımızıda söylemiştim. Çünkü yeni yeni bir sürü modeller
çıkarmaya devam ediyor ünlü markalar...

Şimdiden yaz gelmeden ben size ünlülerin yaptığı beyaz jean kombinlerinden örnekler gösteriyimki aklınızda bulunsunlar istedim. Değişik tarzlarına göre değişik kombinler
yapmış her biri. Bizde her zamanki gibi onların hayatlarına
burnumuzu sokalım ve kombinlerine bakalım...




Kate Middleton - Pippa Middleton



Jennifer Lopez - Audrina Patridge



Megan Fox - Ashley Tisdale



Giesele Bündchen - Rosie Huntington



Camoren Diaz - Hilary Duff - Amanda Seyfried



Look Book Kızları



Look Book Kızları


Benim size göstereceğim örnek kombinler şimdilik bu kadar. Aklınızda bulunsun
kullandıkları parçalar, aksesuarlar falan belki bir gün lazım olursa diye...
Hadi bakalım şimdilik HOŞÇAKALIN...   :)


You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡