7'den 77'ye Barış Manço T-shirtleri

by - 02:52


                 Ocak ayının sonuna doğru KOTON yeni bir koleksiyonunu bizlerin huzuruna sundu; 7'den 77'ye Barış Manço T-shirtleri. Yaşasaydı bu yıl 70. yaşını kutlayacak olan mükemmel insana adanan çok mükemmel bir koleksiyon ortaya çıkarmışlar. Barış Manço'yu sonsuzluğa uğurladığımızda ben daha çok küçüktüm ama ardından herkes gibi bende çok gözyaşı dökmüştüm. Hepimizin diline doladığı o güpgüzel şarkıları ondan bize kalan bir mirastı. Şimdiyse KOTON sayesinde sırf şarkılarıyla yetinmemize gerek kalmadı artık bu  t-shirtleride giyerek Barış Manço'yu hiç bir zaman unutmadığımızı tüm dünyaya duyurabiliriz. Koleksiyondan benim en çok beğendiğim parçaları size göstermek istedim...  :)






              Bunlar koleksiyonda erkekler için tasarlanan modellerden bazıları...




         Bunlarda koleksiyonda bayanlar için tasarlanan modellerden bazıları...




             Bunlarda koleksiyondaki erkekler için hazırlanan parçalardan benim en çok hoşuma giden dörtlü... Hele domates+biber+patlıcan resimlerinin olduğu t-shirte bittim yaa...  :)




           Bunlarsa koleksiyondaki bayanlar için tasarlanan parçalardan en çok beğendiklerim. Hepsi ayrı ayrı güzel ama ben en çok kolları püsküllü üzerinde Barış Manço'nun resmi olana bayıldım. Ben daha bu koleksiyondan birşey alamadım ama en kısa zamanda şu püsküllü olan modelden bir tane almayı kafama koydum...  :)




              Tabiki bu koleksiyonu KOTON tek başına yapmamış. B.Manço'nun ailesininde büyük katkıları olmuş bu koleksiyon hazırlanırken. Sizcede ortaya harika bir iş çıkarmamışlar mı? Bir tek ben böyle düşünüyor olamam değil mi? Uzun yıllar yankılanıcak bir işe imza atmış KOTON. Bu yüzdende kocaman bir tebriği hakediyor bence... 



              Hadi bakalım canlarım onlar bizim için bu mükemmel denebilecek koleksiyonu hazırlamışlar bizde üzerimize düşeni yapalım ve en kısa zamanda Koton'un bir bayisine gidip bu güzel t-shirtlerden edinelimde Barış abimizi unutmadığımızı, onu ne kadar sevdiğimizi herkese ilan edelim...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡