Yükselen Trendlerden: Bere

by - 15:19

            Baktım havalar kötü gitmeye devam ediyor hava durumunda her ne kadar düzelcek deselerde bende bari işinize yarıyabilecek bişeyler yazmaya devam edeyim dedim. Bugünkü konumuzda BERELER. İşinize yarabileceğini düşündüğüm bazı modelleri size göstermek istedim. Bu bereleri her yerde bulabilirsiniz ve tarzınıza uyuyorsa kullanabilirsiniz... 





             İlk olarak benim çok hoşuma giden bir modeli size göstermek istedim. Ucunda kocaman ponponu olan bereler ister sade ister desenli bulabileceğiniz modellerden. Ben çok beğenmeme rağmen kullanamıyorum. Surat ufak olunca zaten suratım kadar olan ponpon daha bi dikkat çekiyor o yüzden tercih edemiyorum...




              Bir zamanlar sırf denizcilerin tarzı olan onların kullandıkları kafaya tam oturmayan bu bereler artık moda oldu. Ucu fazla uzun bırakılmıcak ama dikkat edin ona göre haa...





              Tabii bide Rusların kalpakları var en tüylüsünden. Gerçi bizim ülkemizde kalpakları pek popüler değil ama kızları tam aksine son derece popülerler. Sırf tüyden oluşanları yada derili tüylü karışık olan modelleri var...



             İsterseniz hazır istersenizde ördürtebileceğiniz bir başka modelde kukuletalar. Ucu ister kocaman ponponlu olsun ister büzgülü olsun farketmez çok şirin duruyorlar. Ben ponponlu kullanamadığımı deminde belirtmiştim ama anneciğimin bana ördüğü ucu büzgülü kukuletalarımı çok severek kullanıyorum...




             İçi kürklü olan bu bere şapka karışımıda şu biara deli gibi moda olan herkesin kafasında görüğümüz berelerin farklı versiyonu. Onları kullanmaktansa ben bunları tercih ederim.Zaten o bereler modaykende ben kullanamadım anneme aldırtmıştım ama o da kafama büyük geldi öyle evde birine hediye edilmeyi bekliyor...  :)




           Birazda ünlülerin taktığı bere modellerini size gösteriyim istedim. Katie Holmes şapka tarzı olan bereyi,Rihanna züppesi balıkçıların kullandığı tarzda bereyi, Rachel Bilson hafif sarkan tarzda bereyi, Taylor Momsen kafasına tam oturan tarzda bereyi kullanmayı tercih etmişler...




                Şirinlik abidesi Lily Allen tüylü kalpak takmayı, Jenifer Lopez ressam tarzı bereyi (onlar gibi takmasada), Fergie ise Rachel'la aynı tarz bereyi tercih edenlerdenmiş...




            İşteee size şimdilik tavsiye edebileceğim bere modelleri bu kadar. İlerleyen zamanlarda belki daha farklı modelleride gösterebilirim. Ama bu modellerdende beğendikleriniz varsa eminimki size yakışan modeli içlerinden cımbızla seçip kendi tarzınıza uygulayabilirsiniz...   :)







          Son olarak bütün yazdan beri dilimize dolanan,evin içinde bağıra çığıra sadece nakaratına eşlik edebildiğimiz,anlamını bilmediğimiz ama adı konuya uygun bir şarkı olan Michel Telo'nun ''bara bara bere bere''siyle sizlere veda etmek istedim... Hepinize iyi günleerrr...   :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. Eğlenceli şeyler yazıyorsunuz. Beğeniyorum yazdıklarınızı. Başarılar...

    YanıtlaSil
  2. Aayyy çok teşekkür ederim :) Elimden geleni yapmaya çalışıyorum. :)

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡