Ünlüler ve Çocukları: Katie Holmes ve kızı Suri

by - 00:18

              Tom Cruise ve Katie Holmes'un kızı Suri Cruise annesinden farksız.Suri'nin yaşının 6 olmasına rağmen her yerde adı moda ikonu olarak geçiyor. Eeeh bizimde o kadar ünlü annemiz babamız olsa bizde biliriz her markadan en güzel parçaları seçip giyinmeyi... Neyse küçükken ilk önce hepimizin anneleri aklımız ermiyorken bizi onlarla bir örnek giydirmiş sonra büyüdükçe biz giyinmeyi istedik, bi zaman sonra ergenus olmaya başladığımızdaysa 2 metre yakınımıza bile yaklaşamazdı kimse bizimle aynı giyinipte... Heeyyy bu sorunları bi ben yaşamış olamam yaa... 





       Küçük Suri'ciğim 3 yaşındayken topuklu ayakkabı giymeye başlamış.Ben bu yaşıma geldim yeni yeni giymeye çalışıyorum elin kızı 3 yaşında başlıyor vaayyy anasını... En can alıcı yanıysa 3 yıldır giymesine rağmen bu topuklu ayakkabı koleksiyonunun değeri yaklaşık 150 Milyon dolarmış. Kızcağızımız tasarım ayakkabılarına deli oluyormuştaaa o yüzden yağğnii yoksa yanlış anlamayın...



        Gelelim anneli kızlı olan uyumlarına. Katie Holmes'un üzerindeki elbise Isabel Marant imzalıymış. Katie bu siyah oldukça sade, V yakalı belden büzgülü olan bu elbiseyi hasır fötr şapka, siyah ince topuklu çizmeler, siyah çanta ve gri bir ceketle tamamlamış. Suri'ye ise kıyafetinin modeline yakın parlament mavisi bi elbise ve ayağınaysa parmakarası terlik seçmişler. Şirin olmuşlar bence...  :)



        Aaah şu Suri kocaman kız oldu hala paparazileri görünce annesinin kucağına atlıyor ve inmiyor. Babası Tom, annesini kaç kere uyarmış ''yapma şöyle alma çocuğu kucağna bırak ağlasın, çocuk bu ağlıcak bi süre sonra alışır'' demiş ama Katie ağlamasına dayanamıyormuş yine her seferinde kucağına alıyormuş. Sonra gelde şımarık olma dimi Suri'ciğim???

       Şunların kırmızı şıklığına bi bakın yaağğğ. Görüntüyü bozan tek şey Suri'nin kucakta ağlıyor olması! Onun yüzünden Katie'nin sütyeninin beyaz askısı görünmüş çekişmekten elbisesinin feleği şaşmış. Yalnız korumayı o kadar dikkate almadım haa ayıp oldu.Tamam tamam sende bozuyorsun görüntüyü koruma. :)   



       Bu da Suri'nin büyüdüğünü yavaştan kabullendiğini ve artık paparazilerin karşısında pek kucak istemediğini gösteren bi kanıt. Aferim kız okul çağın geldi neymiş o öyle kucak koca abla oldun sen derken büyüdün demek istedim yoksa gerçek hayatta abla olamayacak annesi ve babası boşanıyor. Uuuu şimdi tüm ilgi onda bi abla olsa ilgi ondan bebeğe kaycağından psikopat olurmuş gibime geliyor. Bi düşündümde yok sen böyle tekken daha iyisin cınım...

      Aaaayyy  yeğğrriiimmm ben siziiii tatlılaaarrr...  Katie Holmes kareli gömleğini beyaz eteği,ten rengi yarım botlarıyla ve kahverengi çantasıyla tamamlayarak pek çok hata yapmış. Bi kere ablacım tamam çocuğun var ondan hep büyük çanta takman lazımda o ne öyle be pazar çantası gibi. Iııhhh ''canım sen bunu yapmışsın ama olmamış bu,uymamış'' demezler mi adama derler bak işte. Sakinim tamam neyse Suri'ye ise üstü siyah-beyaz enine çizgili, altı beyaz penye bir elbise ve ayağına gri parlak babetler giydirmiş. Bu karede pek uyumlu olamasalarda yine tatlısınız...  :)


     Size şöylede bir dipnot bu Suri'nin daha şimdiden gardırobunun değerinin 3.2 Milyon dolar olduğu söyleniyormuş. Christian Louboutin ve Marc Jacobs'da bu ufaklık için özel ayakkabı tasarlıyorlarmış. Birde küçük hanım kendine Sarah Jessica Parker'ı örnek alıyormuş. Benim duyduklarım bu kadarla sınırlı şimdilik...

     Bir ünlüler ve çocukları bölümünün sonuna gelmiş bulunuyoruz. Ben bu bölümü çok sevdim valla yazarkende çok eğlendim, açıkcası o yüzden elimden geldiğince bu bölümü yazmaya devam etmeyi düşünüyorum...

           BAŞKA BİR YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZEREEEE... HOŞÇAKALIN...    :)

You May Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡