Stil İkoncanı: Mila Kunis

by - 13:56

            Ününü Black Swan filmiyle arttırıp bizlerin dikkatini tekrar üstüne yönelten ardından Friends with Benefits filmiyle kendine hayranlığımızı arttıran onunda ardından Ted filmiylede bombayı patlatan ve artık üzerinden gözümüzü alamadığımız oyuncu Mila Kunis'in stilinden elimden geldiğince size bahsetmek istedim... Eee ne duruyoruz hadi başlayalııımmmm...  





           Günlük hayatında tamamen spor takılan tiplerdenmiş Mila Kunis'te. Aynı benim gibi. Onu kot ceketi,güneş gözlüğü,taytı,sweati falan olmadan göremezsiniz yani o kadar çok sık kullanıyor bunları... Görsenizde tanıyamazsınız heralde ''yok bu o değildir ya baksana kot ceketi falan yok'' diyipte...   :)




          Kadında boy var giyiyor uzun uzun elbiseleri  Ooh yaa ne güzel. Bizim gibi boy fakirleride anca böyle bakarız. The Nightmare Before Christmas sweatiyle, altındaki taytıyla, ayağındaki kışın vazgeçilmezi Ugglarıyla tıpkı bizden biri... Ama o gece gece taktığın gözlük ne Mila'cığım???




           Şu sıralar çok sık görüntülendiği Ashton Kutcher'la her açıklamalarında modaya uyarak ''biz sadece arkadaşız'' deselerde yakışıyorlar.Ve onun yanında da son derece rahat sportif kıyafetler tercih ediyor kızımız...





           İşte size açıkça Mila Kunis stili bayanlar baylar. Bi kot şort,bi gömlek,bi parmakarası sandalet,bi güneş gözlüğü bide çanta buldunuz mu bu kombini elde edebilirsiniz. Haa ama biz yapıncada öyle güzel,havalı dururmuyuz bilemiyorum...



              ''Bu kız hep mi spor giyinir? Biraz farklı giyinmez mi?'' diye düşünenlere gelsin bu halleride. Desenli mini elbise Cacharel imzalıymış.Gayettende mikemmel olmuş bu hali. Londra sokaklarında da bu puantiyeli elbiseyle gezmiş kızımız.O da yakışmış bence...



           Gel gelelim kızımızın kırmızı halı stillerine. Eflatun elbisenin içinde Iımmhhh yemede yanında yat gibi görünüyor bence. Aayy ama yeşilde yakışmış şimdi hakkını yemeyelim canıımmm elbisenin...




             Mila'cığımın üstündeki bu kırmızı ateşinin yansıdığı güzel elbise Alexander McQUEEN imzalıymış. Beyaz kuğu gibi göründüğü enfes elbiseyse Elie Saab imzalıymış. Bak bende bunlar gibi hayatımda bi gün Elie Saab imzalı elbise giyemezsem içimde kalcak taam mı. Ama öyle eşek yükü kadar parayada almak istemiyorum haa biri çıkıp hediye etse dünyalar benim olurdu.Burdan yetkililere duyurulur...




              Kırmızı bu hatuna çok yakışıyor bunu Lanvin imzalı giydiği kırmızı elbisedende anlamış olduk.Eee benimde koyu saçlarım,hafif yanık tenim olsa banada yakışırdı taam mı.Kim kıskanıyormuş ben mi yok yeaa kıskanmıyorum ki ben onu. Siyah Christian Dior imzalı elbisenin içinde de pek hoş görünüyor...



                Cosmopolitan dergisinin davetine katılırken giydiği beyaz takım benim hoşuma gitmedi.Pekte iyi taşıyamamış bence.Omuzlarını ve kalçalarını çok geniş göstermiş bu takım. Diğer fotoğraftaki giydiği beyaz elbiseyse güzelmiş. Elbisenin omuzlarındaki taşlı süsler,göğüs dekoltesi,kabarık eteğiyle bide saçına taktığı taşlı tacıyla çok cici olmuş...




               Öyle başkaları gibi ödül törenlerine,davetlere,kırmızı halılara çıkarken ''ben hep ağır,oturaklı kıyafetler giyerim'' gibi takıntıları yok kızcağızın.Bakınız Justin Timberlake'le birlikte oynadığı Friends with Benefits filminin bir davetine katıldığı üstü siyah alt kısmı dore desenli elbiseylede şık ve tatlı olmuş. Aynı şekilde film ödüllerine katıldığı siyah sade elbiseylede gayette şık olunabiliceğini kanıtlamış diğerlerine. Ama o ayağındaki ayakkabı ne canım? 




                  Paris Fashion Week 2012'ye Christian Dior'un bu pembe dantelli sade ama göz alıcı  elbisesiyle katılmış Mila Kunis...




              Son olarakta Mila'cığım Miss Dior'un 2012 çanta koleksiyonunun reklam kampanyasının yeni yüzü olarak seçilmiş.Fotoğraflarda da görüldüğü gibi siyah,kırmızı ve piton desenli çantaları tanıttı şimdilik...


           Eee benden şimdilik bu kadar canlarım. Eğlendim mi evetttt eğlendim ben bu yazıyıda araştırıp yazarken. Verdiğim bilgilerle sizi memnun edebildiysem ne mutlu bana... Birdeee yazımı okuduğunuz içinde teşekkürler...   :)


                                     BİR SONRAKİ YAZIDA GÖRÜŞÜRÜÜZZZZ...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡