Yakı(şık)lı: Ian Somerhalder

by - 12:54

            Canlarım,sevgili okurlarım sizlere hep bayan ikoncanlardan bahsedicek değilim ya. Şimdi size stilini incik cıncık ediceğimiz hayallerimizin kahramanı,boncuk gözlü,yaramaz asi vampir Ian Somerhalder'ı takdim ediceğim...

           Biz Ian'a ilk başlarda Lost dizisindeki Boone Carlyle rolüyle hayran kaldık. Daha sonra benimde sizin gibi hastası olupta izlediğim Vampire Diaries (Vampir Günlükleri) dizisindeki Damon Salvatore rolüyle bombayı patlattı.Artık ona hayran kalmayan kimsenin olduğunu düşünmüyorum.Her ne kadar Stelena'cı olsamda Ian'ın hakkını yiyemem kimse bana kızmasın... Hadi mademse başlayalım...   :)





               Şimdiden söyliyim size Ian ''şapkasız çıkmam abi''cilerden.Onu çok nadir şapkasız görebiliyoruz.Haa bide yaz-kış ayağından çıkarmadığı postalları olmadanda nadir görebiliyoruz. O da günlük hayatında genelde bi kot bi tşörtü seçenlerden...




             Ne kadar şapka hastasıysa aynı onun gibi bi o kadarda deri mont hastası esas oğlanımız. Fotoğraflarda da görüldüğü gibi pantolonuyla,bluzlarıyla,deri montlarıyla, şalları&atkılarıyla, şapkalarıyla, gözlükleriyle tamamen kendine has bir tarzı var ve gayette güzel uyduruyor her parçayı birbirine yaptığı kombinlerde...




               Birazcıkta havaalanı stiline bakalım Ian'cığımızın. Karşımızda yine klasik bir Ian Somerhalder görünüşü var. Kot pantolonu,acı kahverengi deri montu,Burberry atkısı,montuyla aynı renkte olan şapkası ve güneş gözlüğüyle bence bir içim su görünüyor... Peki sizce nasıl görünüyor???




                Ayağında hiç çıkarmadığı postallarıyla 2 farklı kombin sunmuş Ian bize gözlerimiz bayram etsin diye. Genelde o da benim gibi kottan başka bişey giymiyormuş öğrenmiş oldum. Neyse koyu renk kotuyla giydiği beyaz tşörtü ve gözlüğüyle, saç stiline yastığının karar verdiği haliyle Iımmhhh çok can alıcı görünüyor. Valla bu gri tşörtüde üstünde eskidi neyse altına açık renkli kotunu,ayağınada klasikleşen postalını giymiş.Aksesuar olarakta beyaz şapkasını ve gözlüğünü takmış.Eee çokta iyi yapmış...

               Ian bu halleriyle havaalanında benim karşıma çıksa ağzım 2 metre açık kalır,şok olurum.Sonra ben o ağzımı kapatana kadar ne fotoğraf çektirebilirim onunla ne de onu çekebilirim.Millete ben ''Ian'ı gördüm'' dediğimde de ''bizde görüyoruz TV'de ne var'' derselerde haklılar ben o şapşallığımla elime kanıt bile alamıcağımdan inandırmakta zorluk çekebilirim onları... O kadarda şapşalımdır yani...   :)




               Ödül törenlerine ve davetlerede bazen günlük tarzıyla katılıyormuş. İşte sizlere bir kaç örnek. Her zaman ayağında olan o siyah postalları,siyah pantolonu ve gri tşörtüyle karşınızdaaa Ian Somerhalder veee bize el sallıyoorrrrr...




               Bazense onu gömleğiyle veya tşörtü ve ceketiylede görebiliyoruz davetlerde. Artık Nina'dan mı azar yiyor yoksa kendi tercihimi bilmiyorum bu seçimleri ama olsun değişiklik iyidir. Hem bir adam bu kadar taş olurda giydiği herşey ona yakışmaz mı söylermisiniz bana???





                Resmi giyinmeye karar verdiğindeyse İtalyan yapımı takım elbiselerini çekiyor üstüne ve jilet gibi bıçkın bir delikanlıya dönüşüyor boncuk gözlü Ian'cığımız. O her ne kadar resmi görünmek istesede yastığının şekline karar verdiği saçları varken bunu biraz zor başarır.Tüm yaramazlığını,asiliğini dışa vurdurtuyor o saçları...




             Ian Somerhalder'ın günlük, havaalanı, törenler ve davetlerdeki stilleri hakkında elimden geldiğince size bilgi vermeye çalıştım. Kızlar biz ağzımızın sularını silebiliriz yazıyı bitiriyorum. Eğer erkeklerdende okuyan falan varsa sizde azcık örnek alın şu adamı yahuu herşeyide biz mi söylicez...   Kendinize cici bakın...   :)


                                      BİR BAŞKA YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZEREEE...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡