Modası Geldi: Comic Con Tarzı

by - 13:41

               Yine farklı ve orjinal bi konuda sizleri bilgilendiriceğim. MERVEL yapımı filmleri bilirmisiniz bilmiyorum. Ben öyle çok çizgi roman tutkunu birisi değilimdir ama severim çizgi romanları.Tabii dolayısıyla efektleride hoşuma gidiyor. PHILLIP LIM'in 3.1 sonbahar koleksiyonuyla başlattığı bir akımdan sizi haberdar etmek istedim...







             Bu gördüğünüz güzel bağyaannn dünyanın en ünlü bloggerı Chiara Ferragni'ymiş. Yaptığı kombin kesinlikle çok hoş duruyor. Üstündeki o sweatin fiyatıysa 425 dolarmış. :) Kendisi dünyanın her yerindeki fashion weeklere katılıyor,bedava kıyafetler alıyor herkes ona hediye edebiliyor falan sonrada gelde güzel giyinme. Kombini hiç süphe yokki çok hoş ama biz bu şekilde kullanırsak bu kombini Türkiye şartlarında başımıza gelmeyen kalmaz heralde diye düşünüyorum...



            Phillip Lim'in koleksiyonunun en gözde parçalarından biri ''KA-POW'' baskılı olan modelleriymiş. Kim bilir hangi efektin çevirisidir bu KA-POW baskısı onu bilemedim...



          Koleksiyondaki bir diğer göze çarpan baskıysa ''POW!'' yazılı parçalar. Korkutma efekti heralde bu yaa? Güzel hatunlar bu parçaları mini etekleriyle,deri etekleriyle falan kombinlemişler iyide etmişler yani... Tabi taytlarla,kotlarla ve siyah skinny pantolonlarlada çok güzel durur bu canıımmm güzel kazaklar,sweatler,tşörtler...



          İşte benim en çok hoşuma giden ve bulduğum anda hemen alıcağım baskı ''OMG!''. Yaa tamam adam çok güzel baskılar yapmış ama bu OMG baskısı nedense benim hepsinden daha çok hoşuma gitti...



        ''Bu baskılar benimde çok hoşuma gitti ama yazın kullanamıcaz mı?'' diye düşündüyseniz şimdilik bir kaç tşört varmış yazında kullanabilicağimiz ama eminim yaz içinde yeni bir koleksiyon oluşturuyordur PHILLIP LIM...



          ''Hep üstümüzde mi kullanıcaz bu baskıları altımızda kullanabiliceğimiz etek,pantolon falan yok mu?'' diye merak edenler işte sizide düşünmüş ve etek falanda tasarlamış adamcağız...



         İnternette dolaşıp modellere bakarken bi Türk blogger kızımızın yaptığı bu keçeden çantaları gördüm. Çok tatlılar yaa ve yapımıda çok basit. Hepimiz yapıp, sokağa salınabiliriz bu çantalarımızla...   :)



         Şöyle birşey var Phillip Lim çok güzel bir koleksiyon hazırlamış ama en orta fiyatının 425 dolar olduğunu düşünürsek ve bu parayı bir parçaya yatırırsak evlat acısı gibi koyabilir yani bana öyle olurdu. Ama başka markalar tabi yurtdışındaki bu ürünlerin tıpkısının aynısını yapıyorlarmış.Öyle çakmasını değil ya armalarını falan koymuyorlarmış kendi tasarımları gibi yapıyorlarmış hemde çoook daha ucuza! İsteyenler yurtdışındaki internet satışı olan sitelerden bu parçalara ulaşabilir. Ama ''yok ben veririm 425 doları'' diyorsanızda tabii ki Nişantaşında bulabilirsiniz bu orjinal parçaları...


       Elimden geldiğince bilgilendirmeye çalıştım sizi bu Comic Con tarzıda diyebileceğimiz akımdan. Umarım işinize yarar bilgiler vardır...


                                   BİR BAŞKA YAZIDA GÖRÜŞMEK ÜZEREEEE...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡