Kırmızı Halı: People's Choise Awards 2013

by - 01:24

                2013 yılının ilk ödül töreni 39.kez düzenlenen People's Choise Awards 9 Ocak'ta Nokia Theatre (Los Angeles)'de gerçekleşti. Haydiii bakalım Bismillah diyerek ilk kırmızı halı yazımı sizin için yazmaya başlıyorum canlarım. Bulabildiğim katılımcıları ve kıyafetlerini size hem gösterip hemde yorumlamaya çalışıcağım. Ama şimdiden uyarıyım sizi, bu ödül töreninden beklentiniz fazla yüksek olmasın! Adındanda anlaşıldığı üzre bu ödüllerin sahipleri halkın oyuyla belirleniyor. O yüzden diğer ödül törenlerine göre ne kırmızı halıyı ne de ödülü pek sallayan ünlü yok. Haklılarda valla o kadar oy verdim arkadaş 1 tane oy verdiğim kişi ödül alsaydı yaa. Nasıl halk oylamasıysa bu ben anlamadım. Kel alaka insanlara kel alaka ödüller verilmiş. Buarada tüm moral bozukluğuma rağmen ödül kazananlarında bazılarını bölümün sonuna ekliceğim...  





              Mini mini,çıtı pıtı bir kızla başlamak istedim.Onun enerjisi banada geçsinki yazıyı hemencecik bitirebileyim diye. Daha 15 yaşında olan Chole Moretz tam yaşına uygun Simone Rocha imzalı fosforlu sarı renginde yarı transparan bir elbise giymiş. Ayağında siyah renkli bi ayakkabı, elinede aynı renk bi portföy almış. Kendisini Blake Lively'yle oynadığı en son filmi Hick'ten hatırlayanlar var mıııı????




                Lea Michele kendisi benim henüz izlemeye başlayamadığım ama ilk fırsatta hemen izlemeye başlamayı düşündüğüm Glee dizisinden.Hem artık Gossip Girl'de bittiğine göre bi dizilik yerim açıldı bir fırsatını yakaladığımda hemen başlıcam.Neyse efenim bu gördüğünüz benim dibimin düştüğü pembe pullu,transparan elbisenin yaratıcısı Elie Saab'ı canı gönülden tebrik ediyorum.Altınada aynı renk pembiş bir ayakkabı giymiş. Saçlarınıda ördürtmüş mü ördürüp topuz mu yaptırmış bilemedim ama fena durmuyor kıyafetiyle. Cici kız olmuş, o da yaşına uygun giyinmiş tıpkı Chole gibi...




                 Veee karşınızdaaa ''dağlar kızı Reyhan Reyhan, alem sanağğ heyran heyran'' şaka şaka bu bizim bildiğiniz Katy Perry ama bildiğin ''dağlar kızı Reyhan'' kostümüyle çıkmış ortalığa.Bu kostüm olarak kabul ettiğim elbisenin tasarımcısıysa Valentino'ymuş. Aaah ah sen bu hallere düşecek marka mıydın Valentino??? Bizim nenelerimizin giydiği basma kumaşını almış elbise diye eşek yükü paraya bu saf ünlülere kakalamış. ''Katy'ciğim bizimla değilsın'' diyorum sana.Saçlarınıda ördürterek taç yaptırmış tam kezolara benzemiş.Şimdi ben haksız mıyım? Haksızsam haksızsın diyin valla çekinmeyin yorum olarak atabilirsiniz yani...




               Beyazlar içinde bol bol göğüs dekolteli her an frikik verebilicek potansiyeli olan Country şarkıcısı Taylor Swift karşınızda. Ralph Lauren imzalı bu elbiseye sözüm yok tamam ama kızı fazla sevmiyorum. Kızın suratında meymenet yok gibi geliyor bana, ne bileyim tamam benimde gözlerim renkli ama bu kızınkiler bi başka bakıyor. Kızı her ne kadar sevmesemde kliplerini seviyorum haa. Hepsi farklı bir hikaye konseptinde olduğundan ilgimi çekiyor nedense. Yalnız bembeyaz elbise ve o mavi küpelerde birbirine çok yakışmış ama Taylor'a değil... 




                Yine bir facia yine bir kendini kanıtlama çabası içinde olan ünlü oyuncu Jennifer Aniston karşınızda. Bu üst kısmı vücuda oturan etek kısmı balonlaşan deri elbise Christian Dior imzalıymış. Jennifer bu kendisini sumo güreşcisi gibi gösteren elbiseyi giyerken aklı neredeymiş bilemiyorum. Kadın yaşlandıkça dikkat çekmek için değişik şeyler yapmaya başladı haa. Nişanlısının taktığı kafam kadar büyüklükteki milyon dolarlar değerindeki tek taşıda göstermeden geçmemiş gördüğünüz üzre ellerini beline atmış ''yüzüğümüde benide çekin bakayım'' demiş poz verirken...





                  Harry Potter serisiyle kendisini tanıdığımız Emma Watson'ın üzerinde taşıdığı kendisini her zamanki sıradanlığının dışına çıkarmayan elbise Peter Pilotto imzalıymış. Bu kız hiç bu tarzının dışına çıkamıyor.Tamam kötü değil tarzı ama yinede hep aynı şekilde görünce insanın bakası gelmiyor. Tamam fazla kötüledim farkettim. Elbise benim hoşuma gitti.Ayakkabılar leş yani daha berbat bir seçim olamazdı diye düşünüyorum. O elindeki mor portföyüde elbiseye uymuş ama kombinin bütününde ayakkabı sırıttığından dolayı göze batıyor portföyüde mecburen. Yani ayakkabıları hariç güzel olmuş kızımız...




                 İşte al sana bir fiyasko daha!  Jennifer Lawerence'ın üstündeki parlak kumaştan oluşan elbise Valentino'nun 2013 koleksiyonundanmış. Elbiseyi beğenmedim. Jennifer'ın üstündeki görünüşünüde beğenmedim. Yaşınada uymuyor. Hele o omuzlarının genişliğinde nerdeyse bizim mahallenin çocukları çift kale maç yapacakmış yani o kadar geniş göstermiş. O elma gibi yanaklarınıda azcık zayıflatsan çok iyi olacak canım. Ne bileyim Açlık Oyunları filminde falan baya iyiydi oyunculuğu ama bi türlü kanım ısınamadı bu kıza. Katy'ye de dediğim gibi ''bizimla değilsın'' tatlım sende... 




                  Bir afet, bir güzellik abidesi karşınızdaaa Naomi Watts ve güzel elbisesi. Üst kısmı dore,yüksek belli etek kısmıysa siyah renk olan bu elbise Alexander McQueen imzalıymış. Dikkat ettiyseniz elbisenin dore kısmının sırt bölümünde ufak bir şerit tül varki düşmesin diye ustalıkla düşünülmüş bir detay. Valla ben çok beğendim elbiseyide Naomi'yide...




               Ödül töreninde sahneye çıkan iki ünlü isim Christina Aguilera ve Alicia Keys sahne kostümü olarak kadife ceket ve pantolon tercih etmişler. Christina beyaz ceket, siyah pantolon tercih ederek yeni aldığı kilolarının vücudunu sanki pompayla şişirmişsin gibi duran havasını hafifletmiş. Surata bakarmısınız haksızmıyım Beyaz Show'da hani biara hortumla Helyum çektiriyordular yaa Christina'da sanki o helyumdan çekmişte havaya salmayı unutmuş gibi durmuyor mu???      Alicia Keys'se kapitone işlemeli kırmızı kadife ceketi ve siyah taytvari pantolonuyla bi acayip olmuş. İkisinide hiiççç ama hiiççç beğenmedim açıkcası. Bunlar sözleşipte mi böyle bir örnek giyindiler bilmiyorum ama hiç iyi yaptıklarını söyleyemiceğim...




               Az önce göz zevkinizi bozduğum için size bu yakışıklılarla bir ödül veriyim dedim canlarım. Robert Downey Jr tüm karizmasıyla aklımızı başımızdan almaya yetiyor bileee. Adam Levine'se tüm şirinliği,ballığı,tatlılığyla bizi bizden alabicek kapasiteye sahip değil mi şu fotoğrafta? Şöyle söyliyim bu ödül törenine katılırken smokin falan giyme zorunluluğu yokmuş ama yinede bu yakışıklılar hem oy veren bizlere hemde ordakilere saygı duyduklarından sanırım takım elbiseli gelmişler...


İŞTE ÖDÜL KAZANAN BAZI ÜNLÜLER:

Favori Film Aktörü: Robert Downey Jr
Favori Film Aktrisi: Jennifer Lawrence
Favori Kahraman Yüzü: Jennifer Lawrence - The Hunger Games

Favori Komedi Film Aktrisi: Jennifer Aniston (Alakaya Maydonoz)
Favori Drama Film Aktrisi: Emma Watson

Favori Komedi Tv Aktrisi: Lea Michele
Favori Kadın Sanatçı: Katy Perry

Favori Grup: Maroon 5
Favori Müzik Video: Katy Perry - Part Of Me


                 İşteee ilk kez yazdığım kırmızı halı bölümünün sonuna gelmiş bulunmaktayız.Size hatalı bilgi vermemek adına bir sürü araştırma yaptığım için anca bugüne yetiştirebildim yazıyı ama olsun yinede güzel oldu gibime geliyor. Ayrıca yazımı okuduğunuz içinde teşekkür ederim size...




                                                        GÖRÜŞÜRÜÜÜZZZZZ...         :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡