Dergi Kapakları: Ocak 2013

by - 21:33

           Bu ay ilk defa başlatıcağım bir konu oldu bu. Devamınıda her ay getirmeyi düşünüyorum tabi siz beğenirseniz ve ben başarabilirsem bu yazıyıda... Dünyada ve Türkiye'deki bazı dergilerin kapaklarını size göstermeye çalışıcam.


          Genelde bir dergi, gazete, kitap alırken ilk önce gözümüze hitap etmesi dikkat çekmesi sonra üzerindeki yazan konuların bizde alma isteği uyandırması gerekiyor. En azından bende böyle oluyor yani. Önce kapakta kim varmış bakıyorum sonracığıma da kapaktaki yazan konuları okuyorum ve alıyorum... Eminim sizinde aranızda böyle yapanlar vardır...  :) 




        GQ dergisinin ocak 2013 sayısının Almanya baskısının kapağında cesur ve asi kızımız Lana Del Rey varmış. Yıldızı bir anda parlayan Lana emin adımlarla yükseliyor. Amy Winehouse'a benzetenlerde oluyormuş ama cııkkksss Amy'nin yeri ayrı Lana'nın ki ayrı yani bilen bilir.



        GQ'nun Rusya baskısındaysa deli kız Rihanna'yı kapak yapmışlar. Rihanna şu sıralar yeniden eski sevgilisi Chris Brown'la barıştığından pek bir meşgulmüş. Ünlü milyarderlerden biri yılbaşında konser versin diye 6 Milyar dolar mı ne teklif etmiş ama Rihannacığım kabul etmemiş. Hayret bu pozu vermeye nasıl müsait olduysa. Neyse bu iki kadında birer harikalar,nefes kesici görüntüleri var keşkeee bizde öyle olabilsek...






          Marie Claire'ın Avusturya baskısının kapağında Kristen Stewart var gördüğünüz gibi. Kristen geçtiğimiz aylarda bi röportajında ''insanları ve düşüncelerini umursamıyorum'' demişti ve eleştiri bombardımanına tutuldu kızcağız resmen.Sonra hemen yan çizdi ''öyle demek istememiştim yanlış anlaşıldım'' diyerekten ama nafile tabi. Neyse buaralar çok sansasyon yaratıyor bu kız yeaa bi derdi var ama çözemedim. Sanırsam Robert'ın ilgisini çekmeyede çalışıyor olabilir...



         COSMOPOLITAN'ın Rusya baskısının kapağındaysa 1992 doğumlu Victoria Secret'ın meleklerinden biri olan Kate Upton varmış. Allahhıııımmmm sen bunları yaratmışsın olmuşlarda biz ne kalıyoruz bu meleklerin yanında onu çözemedim... 





         Öhhööömmm öhöömmm GLAMOUR'ın Rusya baskısında bir efsanenin en az onun kadar şahane karısı bulunuyor yağğnniii Victoria Beckham bulunuyor. Bana bi anlatın yaa bu kadın 4 çocuk doğurduda nasıl hala bu kadar taş olabiliyooğğğ???



        GLAMOUR'un İngiltere baskısının kapağındaysa Rita Ora bulunuyor. 2009 yılında İngiltere adına Eurovisiona katılmak için BBC'nin yarışmasına katılmış.Sonra albüm çıkarmak için bi plak şirketiyle anlaşma imzalamış.İlk albümü 2012'de çıkmış hatta albümüde, albümünden 3 single'ıda listelerde 1 numara olmuş.



      Aaayyy şunun tipine bi bakın yaa sevimlilikten ölcek bu kadın bee tabiki GLAMOUR'un ABD baskısındaki en başarılı, en bitanecik olan oyunculardan Anna Hathaway varmış. Anna 2012'de evlenince yüzüne nur gelmiş gibi bi bakın ben mi yanlış görüyorum? 





            Maria Claire'ın İspanya baskısındaysa olay kardeşler Paris ve Nicky Hilton yer almış. Valla ne diyim ki onların yerinde olmayı istemesemde onlardaki paraya sahip olmayı isterdim.Kim istemezdi ki? Bir kere soyadın bile zengin be anacım HİLTON düşünsenize...


           Maria Claire'ın Güney Afrika baskısındaki ismi ben söylemesem hayatta tahmin edemezsiniz canlarım.Ben bile acaba gerçekten o mu diyipte 2 kere araştırdım haa. Ülkemizde 'Açlık Oyunları' adında vizyona giren filmin başrol oyuncusunun ta kendisi Jennifer Lawrence varmış. Valla ben ilk çıkaramadım haa. Siz tanıyabildiniz mi onu bu haliyle?




          VOGUE dergisinin Paris baskısının kapağında bi zamanlaarrr hem müzisyenlik hemde fotomodellik yapan ama şuan daha çok eski Fransa cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy'le evliliğinden dolayı ön planda olan Carla Bruni var. Hatun yaşına başına göre taş görüldüğü gibi...



          VOGUE'un ABD baskısının kapağındaysa 43 yaşındaki Rock Chic'imiz Gwen Stefani yer almış. Bu kadını nerde görsem,adını duysam hemen 2 şarkısı aklıma geliyor yaa. Biri dahil olduğu No Doubt grubunun ''Don't speak'' şarkısı diğeri solo albümünden ''cool'' adlı şarkısı. Dinlemeyen varsa bi dinleyin derim...





        VOGUE dergisinin Türkiye baskısının kapağında 26 yaşındaki model Poppy Delevingne yer almış.Hoş kızda siz birde sokak stillerini görseniz aşık olursunuz valla benden söylemesi...



        ALL dergisinin Ocak sayısındaysa oyuncu Özge Özpirinçci yer almış.Hepimiz onu tam anlamıyla Melekler Korusun dizisinde tanıyıp sevmiştik hatırlarsanız. Sonra aldı başını yürüdü gitti zaten namıda oyunculuğuda...  :)



      In Style dergisinin kapağındaysa Özgü Namal varmış. Aaayy bu kadını görüncede aklıma hep Yedi Tepe İstanbul dizisi gelir yaağğğ. Tam bir baş yapıttı o dizi hatırlıyormusunuz? Kimler yoktu ki o dizide oynamayan ya herkesler vardı valla... 



      ELLE dergisinin bu ay ki kapağındaysa oyuncu ve taze anne, taze eş olan Ahu Yağtu yer almış.Cem Yılmaz'dan önce hamile kalması ardından evlenmeleri tam anlamıyla bizlere bi şok etkisi yarattı. Ama tabi onlar mutluysalar bize laf söylemek düşmezde işte Cansu Dere'ye yazık oldu yaa neyse tamam sustum yorum yapmıcam...  :)


Görseller Google'dan alıntıdır.


***

           İşteee sizi bu ayın bir kaç dergisinden haberdar etmek istemiştim ve başardığımı umuyorum. Haa buarada şey soracak olursaydınız ''bu dergilerden hangilerini tavsiye edersin takip edelim'' falan diye hemen cevap veriyorum ''Dünyadaki baskılarının çoğuna ulaşamıcağımız için onlara değinmiyorum ama Türkiye'de satılan Vogue, ALL, ELLE, Cosmopolitan ve Maria Claire'i tavsiye ederim.'' Ben daha çok ALL, Vogue ve Cosmopolitan'ı tercih ediyorum o da ayrı bi konu...  



          SONRA GÖRÜŞMEK ÜZERE...    :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡